niedziela, 29 kwietnia 2012

WEDDING STYLE

Kochani w ten cudowny, słoneczny weekend miałam okazję uczestniczyć w przyjęciu weselnym - z racji tego mam dla Was dzisiaj stylizację właśnie z tej imprezy. Co tu dużo pisać - po 2 dniowym weselu jestem już trochę zmęczona także nie rozpisuję się i zostawiam Was ze zdjęciami ;)







sukienka/dress - tutaj 
żakiet/jacket - tutaj
kopertówka/bag - H&M
czółenka/heels - tutaj

« Nowszy post Starszy post »

170 komentarzy

  1. przepięknie wyglądasz! elegancko, uroczo, przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam szczerze, że sukienka na wieszaku nierobilam zupelnie na mnie wrażenia ale widzac ja na tobie naprawde zyskała wiele polotu i uroku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. łooo mamusiu ! Ależ Ty jesteś piękna ! Cudownie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie!!! śliczna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacja! ślicznie wyglądałaś!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę się napatrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta sukienka! Ja nie odważyłabym się założyć czegoś bez ramiączek, bardzo źle się tak czuję :(
    Cała stylizacja jest na 10! :)

    Buziaki kochana, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie jak zawsze:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. a mnie czekają 3 wesela w te wakacje! ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  10. sukienka śliczna urocze te aplikacje na niej

    OdpowiedzUsuń
  11. a gdzie Olenko bylas u fryzjera?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uczesanie rewelacyjne :) idealne po prostu:)

      Usuń
    2. Czesała mnie moja koleżanka :)

      Usuń
    3. gdzie kupiłaś tą sukienkę ?

      Usuń
    4. gdzie można znaleźć taką sukienkę?

      Usuń
    5. a gdzie dikladnie mozna kupic ta sukienke?

      Usuń
  12. kolor sezonu i mój ukochany krój sukienki razem z dlugością i te szpilki! idealne zestawienie!

    OdpowiedzUsuń
  13. masz rajstopy? jeśli tak to z jakiej firmy i jaki kolor, że tak naturalnie wyglądają? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się ;) choć wydaje mi się że Ola nie ma rajstop ;)

      Usuń
    2. To są pończochy z Gatty odcień BEIGE :)

      Usuń
  14. od dawna do Ciebie zaglądałam, ale dopiero teraz gdy założyłam bloga postanowiłam napisać. nieważne co byś założyła, we wszystkim wyglądasz nieziemsko pięknie! w tym zestawieniu również. świetna inspiracja na ,,moje'' czerwcowe wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie Ci z mietowym <3 PS. praca licencjacka już napisana ? :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wyglądasz Olcia, ale ja bym ubrała buty z dziubkiem:) Pełne czółenka do takich kreacji dla mnie zawsze sprawiały, że stylizacja była 'przyciężka':) Zapraszam do obejrzenia mojej stylizacji z wesela, które odbyło się 1,5tyg. temu http://all-ab0ut-me.blogspot.com/2012/04/wedding-ouftit.html :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kto Cię tak uczesał?????

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka śliczna, kolor i krój idealny, jedynie te ozdobniki wydają mi się kiczowate. Buty super, sama zamierzam się w nie zaopatrzyć ; ) Stylizacja weselna jak najbardziej na plus. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądasz olśniewająco :) Pewnie przyćmiłaś pannę młodą ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę się napatrzeć! Pewnie przyćmiłaś Pannę Młodą! :))

    OdpowiedzUsuń
  21. przepięnie, lekko, zwiewnie i bardzo kobieco :)

    Pozdrawiam!

    eva-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. rewelacyjnie wyglądasz :) kobieco, delikatnie.. bomba!
    zapraszam do nas http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ale zwiewnie i dziewczęco ! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ale cudowna sukienka <3
    zakochałam się w tym kolorze! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Byłyśmy na jednym weselu xd

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądałaś jak księżniczka! :D
    wspaniała sukienka, buty,torebka, marynarka, fryzura, makijaż - idealnie.

    uwielbiam Twojego bloga, Twoje wpisy, stylizacje- na każdą notkę czekam z zniecierpliwieniem.


    pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnym czasie, będzie mi bardzo miło:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz przepięknie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. oj ślicznie wyglądasz;0 sukienka ma boski kolor;0 ja muszę się zacząć rozglądać, za jakąś, ale na sam ślub;)

    OdpowiedzUsuń
  29. śledzę Twoj blog od niedawna ale zawsze bylam zachwycona Twoimi stylizacjami :) ta mi się zdecydowanie nie podoba, za duzo blyskotek i za mdło.. ta marynarka jakoś nie pasuje do calosci... Mam nadzieje ze Cie nie urazilam, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. uroczo!:)
    ile ważysz i ile masz wzrostu?????????????????
    zdaje mi się, że zeszczuplałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam 164cm i ważę 46kg :)

      Usuń
    2. 46 ? jak dziecko :/
      zero kobiecych ksztaltow. zero bioder, pupy, biust do figury masz ok wyjatkowo, ale rozmiar zero kazdej czesci ciala to przesada. dziewczyny nei wiem skad macie takie kompleksy. PRZESTANCIE. chociazby z tego powodu co napisalam powyzej. owszem ma gust i ladnie kryje mankamenty i odwraca uwage od tego co powinna ale tego nauczyc sie moze kazda wiec do dziela :)

      Usuń
    3. No nie no, Ola- nic tylko iść się pochlastać. Zakład, że pisze to jakaś kobietka niezadowolona z własnego ciała ?

      Mamy takie same wymiary, hohoh :D!

      Usuń
  31. zakochałam się w tej sukience ;))
    długo czekałaś na przesyłkę ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na przesyłkę czekałam ok 7dni :)

      Usuń
    2. jaki koszt przesyłki?

      Usuń
  32. Bez wątpienia "przyćmiłaś" Pannę Młodą, z każdej strony widać jaką bieliznę masz na sobie. Na taką uroczystość nie wypada... Poza tym ok.

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wyglądasz i dażę wielką sympatią Twojego bloga, ale muszę się zgodzić, że nie wypada ubierać tego typu kolorów na takie okazje. Bardzo jasne odcienie są 'zarezerwowane' dla pani młodej, nawet jeśli blada mięta, pudrowy róż i cała reszta pasteli jest w tym czasie modna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. boze no nei wiedzialam ze sa tacy ludzie zjebani, ubieraj sie jak cchesz i nie gadaj takich głupot ze odcienie pastelowe to nie na wesele NO NIE WIERZE DZIEWCZYNO Z JAKIEJ TY JESTES EPOKI KAMIENIA ŁUPANEGO CZY CO?! :d , a czarny jest zarezerwowany dla nieboszczyka i jakos wszyscy na pogrzebie nie maja z tym problemu:D

      Usuń
    2. Haha uśmiałam się :)

      Usuń
    3. o mamo ... hahaha dobre z tym nieboszczykiem ps. świetnie wyglądałaś ;))

      Usuń
    4. na wesele można zakładać wszystkie kolory, nie wypada tylko dwóch - biały, bo w tym dniu jedynie panna młoda powinna być tak ubrana, to jej dzień, i czarny, gdyż jest zbyt smutny, typowo pogrzebowy. Uważam, że kreacja, którą wybrała Ola, jest jak najbardziej na miejscu i wyglądała pięknie ;)

      Usuń
    5. a jak ja chodzę na wesela to większość ma kolor czarny lub kremowy, biały. zresztą nawet jest wskazane żeby np starsza miała jasną sukienkę. chyba w każdym rejonie inne zwyczaje.

      Usuń
  34. niektóre osoby z zazdrości wypisują brednie
    wyglądasz obłędnie ! :)
    eh pierwsze słysze żeby inne kobiety na weselu nie mogły sie ubrać w jasne odcienie a nawet biały kolor(latem zwykle wybiera sie jasne kreacje ) ponieważ to zarezerwowane dla panny młodej ! przecież to niedorzeczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda - niektórzy nie wiedzieć czemu mają jakieś swoje fanaberie odnośnie weselnych kreacji ;) Miałam już okazję się o tym przekonać jak dodałam stylizację z wesela z sukienką w kolorze ecru - ale żeby komuś pastelowe odcienie przeszkadzały to już przesada...

      Usuń
  35. piękna sukienka ;-) wyglądałaś świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. przepięknie wyglądasz :D super sukienka, kocham miętowy :D

    POZDRAWIAM :D
    http://fashionismypassio.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna stylizacja na wesele! Bardzo ładnie wyglądasz w pastelowych kolorach :) Wszystko pięknie razem połączone. Delikatnie i dziewczęco, czyli tak jak lubię i ja ;) Jedyne co bym zmieniła, to dobranie gładkiej kopertówki, ale to tylko tak wg mnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  38. dam taki maly apel, bo widze ze zebraly sie tu wszystkie zazdrosnice Polski:)
    klasycznie, dac ladna, zadbana, zgrabna dziewczyne a w dodatku z dobrym gustem to sie zleca zazdrosnice i beda krytykowac ze nudno,ze nie takie kolory, ze za mocno opalona, ze za mocno pomalowana, ze chlopak nieladny, rece jak u kostuchy i jakies inne zarzuty wziete z dupy, ktorych juz nawet nie przytocze... o matko dziewuchy, wezcie sie za siebie i bedziecie tez dobrze wygladac, troche podleczycie swoje zakopleksione ego, znajdziecie sobie jakiegos chlopaka i troche jadu z was ujdzie...to wasze jak nazywacie "wyrazanie opinii" jest przepelnione jakas niewyobrazalna dla mnie zazdroscia i zlosliwoscia, a juz ten komentarz o chlopaku byl ponizej pasa...nie widzialam go nigdy, ale nawet jesli jest az tak okropny jak tu bzdurzycie (w co szczerze watpie) to po pierwsze: to nie powinien byc absolutnie wasz interes i to jej ma sie podobac a po drugie: zazwyczaj ladne dziewczyny nie musza sie dowartosciowywac lalusiem u boku, a jak w dotatku jest madra i ma wiecej niz 12 lat to wie ze wyglad to sprawa drugorzedna :)
    wiec drogie zazdrosnice: w tym czasie, ktory spedzacie na wyszukiwaniu sie minimalnej wady u ladnej dziewczyny i obrabianiu jej tylka, moglybyscie juz ogolic sobie nozki na przyklad co zdecydowanie zwiekszy wasze szanse u plci przeciwnej:d silownia + dieta + odpowiedni dla was makijaz + ciuchy i moze troche mniej bedzie was bolec widok ladnej dziewczyny :)
    a co do autorki: swietny gust, zgrabna, sliczna i masz anielska cierpliwosc do anonimowych :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. swietny koment!! tak 3mac, podziwiam wszystkie blogerki, ktore czytaja te anonimki zlosliwe bo to juz naprawde przesada niekiedy. Ale z tym nieboszczykiem to tu ktos dosunąl nieprzecietnie;) az sprzedam ten tekst na uczelni ;P hahah

      Usuń
    2. Miło się czyta takie sensowne komentarze a w zasadzie jak to Anonimowy nazwał - apel. Tym bardziej cieszy mnie to, że jest ktoś kto zauważa to "chamstwo"(inaczej bym tego nie określiła)czyli np "zarzuty wzięte z dupy" . Czy są spowodowane ZAZDROŚCIĄ? - nie mi to oceniać. Ja nie mam trudności z przyjmowaniem krytyki, bo znam swoją wartość. Dla mnie liczy się to, że ludziom chce się wchodzić na mojego bloga, czytać wpisy, oglądać zdjęcia - każdy czytelnik jest dla mnie ważny! A czy to jest "anielska cierpliwość"? Po prostu liczę się z tym, że nie każdemu może podobać się to co robię czy to jak wyglądam - jest to dla mnie zupełnie normalne :)
      Mimo wszystko bardzo Ci dziękuję za poświęcony czas i wyczerpującą wypowiedź, która na pewno dała wielu osobom do myślenia.

      Pozdrawiam ciepło :*

      Usuń
    3. masz trudność z krytyką gdyż właśnie zauważyłam usunięcie wielu komentarzy,porażka

      Usuń
    4. Pozwól mi, że na moim blogu to ja będę kontrolować poziom "chamstwa" i zadaj sobie pytanie czy obrażanie i oczernianie bliskich Ci osób nie jest już przegięciem i przekroczeniem pewnego poziomu? Anonimowi sami się o to prosili ;) Czy to tak trudno pojąć?

      Usuń
    5. Byłoby przekroczeniem poziomu gdyby nie była to prawda,a odpowiedz kogoś z Twoich bliskich rowniez sie tam pojawila i byla bardziej wulgarna niz opinie anonimow.

      Usuń
    6. Ale to nie była prawda ,co jak co ale ja znam swojego chłopaka:)i zaden zazdrosnik nie bedzie wypisywał tu takich rzeczy:)

      Usuń
    7. Co Ty nie powiesz? Ona się przynajmniej nie kryję ze swoją osobą a Ty masz najwidoczniej z tym problem tak samo jak i z wieloma innymi sprawami - może zajmij się po prostu swoim życiem ? Bo kariery tutaj nie zrobisz głosząc takie herezje :)

      Usuń
    8. nie jestem zazdrosny,tez go znam i wiem do czego jest zdolny przy ludziach i wiem co robil na weselu w parczewie. tez sie nie kryje ze swoja osoba ale nie mam zamiaru zakladac bloga tylko dla ujawnienia wlasnej osoby

      Usuń
    9. Domyślam się droga koleżanko kto jest autorem tych komentarzy haha ;) nie musisz zakładać bloga wystarczy, że się odważnie podpiszesz, ale to niestety jak sama myslisz troche cię poniży, że tak ingerujesz w nie swoje sprawy :)

      Usuń
  39. Całokształt baaaardzo mi się podoba :)
    Jaki założyłaś biustonosz i czy biust Ci opadał w tej sukience? Chodzi mi o chodzenie, taniec - bo widzę, że na zdjęciach u Ciebie całkiem fajnie sie trzymał.. ja unikam takich kreacji bez ramiączek bo właśnie zawsze mam problem 'opadania biustu' (hmm dziwne bo nie mam jakichs wielkich cycuchow;) ) z góry dzieki za odp, może Twój patent sie przyda ;>

    pozdrawiam i zycze wytrwalosci w czytaniu tych anonimowych komentarzy ;d ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakichś specjalnych patentów nie stosowałam - miałam pod spodem białą bardotkę z H&M, którą kupiłam rok temu - jest świetna i dobrze trzyma biust:)

      Usuń
  40. sama się czesałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Idealna sukienka na wesele, Zachwycasz :)

    OdpowiedzUsuń
  42. o jeju!!!! nie wiedziałam, że aż taką chudzinką jesteś!:)
    nie zwracaj uwagi na te złośliwości bo jesteś naprawdę piękną dziewczyną!!!!!!!!!!!!!!!!
    a inne z zazdrości wypisują farmazony by polepszyć sobie humor :)
    moim zdaniem jesteś najładniejszą polską blogerką! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mozesz pojac ze nie kazdemu wszystko sie moze podobac ? komplementuj dalej ale to nie znaczy ze kazdy tak mysli. czesc zalogowanych blogow zawsze pisze super extra po to by sie odwdzieczyc komentarzem, ale nie ktorym nie podobaja sie mdle kolory laczone ze soba, nie ktorym wymiary czy figura, nie ktorzy uwazaja ze tak i tak na slubie byc powinno. NO I CO ? kazdy ma swoje zdanie dajcie sie wyrazac wszystkim o ile to jest kulturalne wyrazanie a nie jesli ktos negatywnie oceni od razu jazda jaka to zazdrosc czy cos...no jejku

      Usuń
    2. dokładnie. Eh ...

      Usuń
    3. Anonimowy,twoim zdaniem "rzygac sie chce", "boze, waga jak u dziecka", "rece jak u kostuchy", "paskudny charakter" to kulturalne wyrazanie swojego zdania? Miedzy szczeroscia a zwyczajnym chamstwem jest granica, tutaj niektorzy ja stanowczo przekraczaja. W normalnym zyciu tez wyrazacie w ten sposob swoje zdanie? Kolezanka was pyta jak wyglada a wy jej odpowiadacie: zaraz sie porzygam albo "ladnie, musisz sie dobrze ubierac zeby maskowac swoj paskudny charakter". Zapewne nie (choc moze jestescie w zyciu tez rownie prymitywni) Internet daje wam mozliwosc bycia anonimowym i brak odpowiedzialnosci za swoje slowa. Co wam w ogole to daje? Czujecie sie lepsi w ten sposob? Troche uwazajcie na slowa bo ten jad wroci do was kiedys z podwojna sila :) Trafiliscie na twarda sztuke i naprawde sadze ze ona ma gdzies wasze zdanie, robi to co lubi i nie zmieni tego zaden wasz setny komentarz. Gdyby faktycznie ja to bolalo tak jak byscie tego chcieli to by juz dawno tego bloga nie bylo.Bardziej chyba irytujecie mnie niz ja, ale musialam sie wkoncu odezwac, bo chamstwa nie trawie. Wiec tak jak juz mowilam, zrobcie cos dla siebie lepiej, wyjdzie wam to na dobre a jej sukces bedzie was mniej bolal.
      Teraz zobaczylam komentarz: "Dla mnie wszystko OK, jedynie troszke za wysoko nalozony, i za mocny roz w makijazu." Mozna dac obiektywny komentarz bez jakis durnych wstawek? Mozna :)

      Usuń
    4. czytaj ze zrozumieniem bo ja odnosilam sie do krytyki a nie do chamstwa w komencie na gorze.

      Usuń
    5. Proponuję zakończyć tą dyskusję do niczego nie prowadzącą :)

      Usuń
  43. Dla mnie wszystko OK, jedynie troszke za wysoko nalozony, i za mocny roz w makijazu.

    OdpowiedzUsuń
  44. Niby jesteś ładna i w ogóle ale jakoś w tego typu zestawach wyglądasz trochę tandetnie. Nie wiem czym to jest spowodowane :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem :D

      Usuń
    2. Hahaha dobra odpowiedź :-)

      Usuń
    3. Zazdrość anonimku:)A tak w ogóle Olu świetna sukienka. Ja obserwuję tę od dawna ale cena troszeczke mnie boli http://allegro.pl/sukienka-asos-tfnc-dress-pleated-chiffon-skater-s-i2310410767.html.

      Usuń
    4. Ale ja wiem, takim typem urody :-)

      Usuń
  45. hej Olu:) 3 notki temu chwalilas sie swoimi kosmetykami. Zastanawiam sie nad perfumami INCANTO, a mianowicie ich trwałością?? :)
    świetny masz styl, a do tego lublinianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy co rozumiesz przez pojęcie trwałość - wydaję mi się, że to kwestia indywidualna, bo np. moja koleżanka twierdzi, że są nie trwałe - ja uważam, że w sam raz :)

      Usuń
  46. Patrze, ze Twoja siostra ma bloga verka_94 nie chciałaby równiez dodawać swoich stylizacji?? Ma równiez swietny styl tak jak i Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  47. na pewno błyszczałaś na tym weselu:) ale masz nieskazitelną urodę ehhh, bardzo podobają mi się Twoje zgrabniutkie nóżki:>

    OdpowiedzUsuń
  48. Kiedys widziałam photobloga Twojej siostry Weroniki ma równiez swietny styl tak jak i Ty :)) Czy ona ma moze Teraz jakoś strone o Modzie??

    OdpowiedzUsuń
  49. wyglądasz prześlicznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  50. jestem pod wrażeniem twojego stroju a dlaczego? bo miałam "przyjemność" przypadkowo zobaczyć weselników w zeszłą sobotę i oprócz tego że Panna Młoda w koronko-siateczkowej sukience z krótszym przodem i białymi kozaczkami to Panie i Panny goszczące na weselu w czarnych sylwestrowych kreacjach lub neonowych za ciasnych ubrankach a'la techno party - to była masakra

    OdpowiedzUsuń
  51. Czy mogłabys zrobic posta o swoim makijazu?? Jakiego podkładu uzywasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież już jest taki post!

      Usuń
  52. olu to weselisko bylo w lublinie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Parczew, dom weselny "Catalina", 60 km od Lublina
      I.

      Usuń
  53. ta sukienka ma piękny kolor^^ już kiedyś się do niej przymierzalam,ale chyba na zblizające się wesela wybiore coś długiego

    OdpowiedzUsuń
  54. śliczna ta sukienka ;) wgl całośc idealnie do siebie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  55. swietna stylizacja:) a czy moze Twoja siostra Weronika ma jakos stronke o modzie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie tez jestem ciekawa ..;>
      adres please ;)

      Usuń
    2. o weronika a moze chcesz załozyc bloga.. masz równiez swietne stylizacje jak Twoja siostra

      Usuń
  56. wspaniale wyglądasz:) zapraszam do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Bardzo ładna dziewczynka na zdjęciach i zajebiscie ta sukienka lezy na Tobie ale 5 zdjęcia po prawej mogłaś nie wstawiac, troche dziwna poza. masz piekne nogi ale za to ręce masz nie zbyt ładne...masz dużo pieprzyków i niezdrowo wyglądają. Moja dziewczyna za to ma piekne ręce i plecy a nóżki bladziutkie. Ona czesto obserwuje Twojego bloga i sie zachwyca, musialem sam sprawdzic, no i chyba tylko tu ladnie wygladasz, wrecz cudnie ale na innych zdjęciach nie zbyt, poza tym masz urode "ciapatych" . Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha NIE WIERZE........ ale kogo to obchodzi jakie twoja dziewczyna ma plecy -.-

      Usuń
    2. "ciapatych"??0.o czyli jakich?? to jaki typ urody reprezentuje Twoja dziewczyna?

      Usuń
    3. OOOOooo!! ten komentarz mnie rozbroił;D
      pieprzyk naturalna rzecz i kazdy czlowiek raczej posiada..nie macie co wytknac i juz wymyslacie takie brednie ; /

      Jak macie zbyt duzo czasu i jestescie takimi znawcami mody, urody to blog super sprawa dla was! Zabraknie wam wtedy czasu na takie głupotki.

      Usuń
  58. Cudoooo!!! Piękna sukienka i Ty!!!
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  59. Oleńko prosimy o nowego posta! :)

    OdpowiedzUsuń
  60. swietnie sie zaprezentowałas :)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  61. Do dzieci neostrady.
    Ogarnijcie się! Internet daje wam swobodę wyrażania myśli i nie brania za to odpowiedzialności. Jednak trzeba pamiętać, że po drugiej stronie też jest człowiek! Komentowanie tego jakiego ma chłopaka nie powinno mieć miejsca, to jest blog o modzie a nie o związkach!! Obawiam się, że przez takie osoby jak niektóre anonimy Ola w końcu zablokuje możliwość komentowania osobom które są nie zalogowane.

    Olu...
    Stylizacja piękna, kobieca i te kolory.... :) Idealnie na wesele! Buty może troszeczkę za "ciężkie" ale przy tak małej stopie nie stanowi to problemu. Pozdrawiam K.

    OdpowiedzUsuń
  62. Olu, naprawdę podziwiam Cię,że masz tyle siły,żeby wyczytywać takie głupoty w swoim kierunku. Najgorsze jest to,że ludzie myślą,że są mega zajebiści,bo napiszą jakiś chamski komentarz, a tak naprawdę, gdyby mieli go napisać nieanonimowo, to trzęśliby zadami ze strachu. Dzisiaj już nic nie ma granic... masakra... pozdrawiam Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Magda powiem szczerze, że podchodzę to tego z dystansem i tak jak już pisałam znam swoją wartość a nie będę akceptowała "chamskich" komentarzy oczerniających i obrażających mnie i bliskie mi osoby - ludzie nie mają skrupułów, bo fakt jest taki, że Internet daje za dużo swobody i trzeba się z tym liczyć :)

      Usuń
  63. Czasem Twoje stylizacje są zbyt cukierkowe, ale bardzo to Ci pasuje i widać,że dobrze się z tym czujesz. Dodatki zestawiłaś idealnie :) i ani narzutka, ani buty nie zniszczyły uroku sukienki!
    pozdrawiam Iza.

    OdpowiedzUsuń
  64. szczerze mowiac to nie podoba mi sie, sukienka ma sliczny kolor i fason, ale calosc wyglada wg mnie troche tandetnie :(

    OdpowiedzUsuń
  65. Hej, bardzo podobają mi się te buty, czy są w miarę wygodne? Chce sobie takie kupić tylko nie . wiem który rozmiar wziąć. Ogólnie noszę 36, ale w przypadku wysokich butów czasem 35, jaka jest ta rozmiarówka? A tak w ogóle to bardzo mi się podoba ta stylizacja. Idealna na wesele :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Czemu tak rzadko posty?

    OdpowiedzUsuń
  67. Po prostu wygladasz rewelacyjnie ! Mam pytanie czy ta stronka na której zamawiałaś sukienke jest pewna? ile kosztuje wysyłka do PL? czy przelew można robić z polskiego konta?

    OdpowiedzUsuń
  68. Bosko PIĘKNIE cudownie!!!!!!!!!!!! ahhh nie mogę się napatrzeć!:)
    oczywiście dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  69. witam ! Mam pytanie , a mianowicie jaki rozmiar sukienki posiadasz ? Poniewaz nigdy nie zamawialam z tej stronki i mam problem z romiarem , a figure masz identyczna jak moja! :)
    A poza tym pieknie wygladasz ! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Olu, ślicznie. Już dawno nie widziałam kogoś tak gustownie ubranego na weselu. Wyglądasz pięknie!
    Zawsze mam problem z tego typu sukienkami, bo nie wiem na czym się trzymają. U Ciebie bez problemu? Kupiłabym sobie taką, jest przepiękna, ale bałabym się, że mi spadnie. No właśnie i jaki rozmiar tej sukienki wybrałaś?

    OdpowiedzUsuń
  71. Zakochałam się w niej, może chcesz ją sprzedać? Za tydzień mam wesele, jeśli jesteś zainteresowana proszę o kontakt :)

    OdpowiedzUsuń
  72. hej :) a ja mam pytanko z jakiej firmy masz lakier na paznokciach ? bo odcień mięty śliczny szukam takiego i alb0o są za ciemne albo za blade :/ :):) Ania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu lakier jest z firmy essence :) kupiłam go w Naturze :)

      Usuń
  73. Nie chciałabyś odsprzedać sukienki ???? - Magda

    OdpowiedzUsuń
  74. jaki masz rozmiar tej sukienki bo nie wiem jaki rozmiar wybrac ???

    OdpowiedzUsuń
  75. Olu gdzie kupiłaś tak śliczną sukienkę,też taka bym chciała bo mam wesele byłaby idealna;-)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  76. Witaj, właśnie chciałam kupić tą sukienkę, ale zastanawiałam się jak wygląda na żywo, czy materiał jest porządny i czy ładnie się uklada np w tańcu. na zdjęciach wygląda zjawiskowo. tylko zastanawiam się nad tą łososiową jeszcze, ale raczej mięta wygra:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  77. Cześć

    Mam pytanie kiedy i jak zamówiłaś sukienkę jest super i mniej więcej ile szła mam wesel teraz 23 czerwca a sukienka jest super

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudownie!!! Strasznie mi sie wszystko podoba! Chcialabym wygladac jak Ty! :) Jestes sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  79. Chcialam wiedziec czy jest jeszcze ta kopertówka w H&M ? Nie wiem czy mozna tutaj podawac mail, ale podaje i prosze o odp :) poisonlady@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. sukienka jest śliczna.! ;)
    mam takie pytanie: jak ją zamówiłaś, tzn. jak płaciłaś - normalnie w złotówkach.? ; )

    OdpowiedzUsuń
  81. Witam ja tez chciałąbym zapytać jaka płatność jest ? i czy przy odbiorze i czy w złotówkach :) pozdrawiam Iza

    OdpowiedzUsuń
  82. hej! mozna odkupic ta sukienke od ciebie?

    OdpowiedzUsuń
  83. cudowna jest ta sukienka i chciałabym się zapytać odnośnie rozmiarówki, jaki masz rozmiar na sobie bo ja jestem ciut od Ciebie grubsza i nie wiem jaki rozmiar mogę zamówić:)

    OdpowiedzUsuń
  84. witam!
    chcialam zapytac czy mozna ta sukienke kupic gdzie indziej, tzn allegro czy cos w tym stylu...?
    P.S. po za tym slicznie wygladalas i doskonale dobrane gadzety;)
    pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  85. Witam..
    SUKIENKA JEST PIĘKNA CHCIAŁABYM SIE DOWIEDZIEĆ CZY MOŻNA JĄ GDZIEŚ ZAMÓWIĆ TZN. ALLEGRO CZY MOŻE LUB COS INNEGO??? TO JEST DOŚĆ WAŻNE BO BARDZO BYM CHCIAŁA W TAKIEJ PÓJŚĆ NA WESELE:)

    OdpowiedzUsuń
  86. http://www.pilotfashion.com/collections/dresses/products/strapless-embellished-chiffon-dress-coral

    prawie identyko można spotkać sukienkę w sklepie PILOT w angli :) gdy byłam u brata kupiłam sukienkę na sylwestra tam a ostatnio byłam w niej na weselu :) sukienka rewelacja~!

    http://www.pilotfashion.com/collections/dresses/products/chain-back-wide-hem-dress-black

    a ty oczywiście super!! :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  87. Witaj . Piękna weselna stylizacja :) bardzo mi się spodobała...idę we wrześniu na wesele i chciałam sobie zamówić tą narzutkę z allegro ale nie wiem jaki rozmiar zazwyczaj noszę 36 jaki rozmiar miałaś Ty tej narzutki ?:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  88. Też wybieram się na wesele i planuję kupić taką jak ty masz narzutkę w kolorze biały. Mogłabyś mi napisać jaki masz rozmiar, wtedy łatwiej będzie mi dobrać żakiet względem siebie. Z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  89. hej,mogłabyś mi pomóc zamówić taką sukienkę tylko w innym rozmiarze,pierwszy raz zamawiam na zagranicznej stronie a bardzo mi zależy,bo we wrześniu mam dwa wesela,zobaczyłam ta sukienkę i wiedziałam,ze to właśnie ta:) Na allegro widziałam tylko nie w tym rozmiarze co mnie interesuje. Bardzo proooszę: )
    adres e-mail: angela1118@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  90. Witaj,czy mogłabyś mi pomóc zamówić tą sukienkę na stronie którą podałaś? We wrześniu mam dwa wesela,szukałam sukienki,ujrzałam tą i od razu wiedziałam że to jest ta : ) Nigdy nie zamawiałam na zagranicznej stronie i nie mam pojęcia jak to zrobić :( bardzo proszę o pomoc.
    mój e-mail: angela1118@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  91. Jaki to kolor bucików?

    OdpowiedzUsuń
  92. bardzo podobną , albo nawet identyczną widziałam u New Look'u ; ) Cudo ; P

    OdpowiedzUsuń
  93. Mogłabyś pomóc mi w zamówieniu tej sukienki? Ślicznie wyglądałaś !! :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Pomogłabyś z wysłaniem zamówienia? Ślicznie wyglądałaś!!

    OdpowiedzUsuń
  95. After I originally left a comment I appear to have clicked on the -Notify me when new comments are added- checkbox and from now on every time a
    comment is added I receive 4 emails with the same comment.
    Perhaps there is a way you can remove me from that service?
    Thank you!
    Also see my web site :: save the date stickers

    OdpowiedzUsuń
  96. gdzie mozna kupic taka sama sukienke ??

    OdpowiedzUsuń
  97. Witam piękna ta sukienka i ogólnie cała Twoja stylizacja urocza:)
    Mam pytanko gdzie można kupić taką sukieneczkę?? Lul czy chcesz ją odsprzedać?? Jest cudowna:) W tym roku w czerwcu będę u siostry na ślubie jako świadkowa i szukam właśnie takiej sukienki i takiego kolorku miętowego :) Proszę odpisz POzdrawiam :)Agnieszka:)

    OdpowiedzUsuń
  98. Wybieram się na wesele w maju i szukam właśnie takiej sukienki ;( Proszę gdybyś mogła mi powiedzieć ( napisać) gdzie ją zakupiłaś, bądź czy nie chciałabyś jej sprzedać? Będę wdzięczna za odpowiedź. Pozdrawiam :))) !

    OdpowiedzUsuń
  99. Witam :-) całość przepiekna, nie chciałaby Pani sprzedać tej sukienki ? :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  100. witam chciala bym sie dowiedziec ile ta sukienka idzie od momentu wplaty pieniadzy na kato.sukienka sliczna

    OdpowiedzUsuń
  101. witam, czy ozdoby na sukience to kamyki czy swiecacy material?

    OdpowiedzUsuń
  102. sukienka jest boska ;) .
    gdzie mozna taka zamowic ? bo ten link na gorze to nieakutalny jest ;(

    OdpowiedzUsuń
  103. Cześć. Poszukuję właśnie sukienki na wesele, które mam w sierpniu. Ta jest poprostu jak z marzeń. Mogę wiedzieć gdzie taką dostanę? :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  104. gdzie można kupić ta sukienkę ??? proszę o odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
  105. hej gdzie można kupić taką sukienkę ??

    OdpowiedzUsuń
  106. Hej gdzie można kupić tą sukienkę jeżeli mogłabyś mi napisać na e-maila leksi3@o2.pl to była bym wdzięczna...

    OdpowiedzUsuń
  107. Hej,ja też wybieram się na wesele i wybrałam identyczny kolor sukienki, butów i torebki :) moja sukienka jest nieco dłuższa ale jakbym miała takie nogi jak Ty nie zawachałabym sie założyć krótszej:) pozdrawiam, masz świetny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  108. Każdy umie krytykować jako anonim :) żenada... Stylizacja urocza

    OdpowiedzUsuń
  109. Witam,

    Olu czy mogłabyś podać markę i nr pomadki/błyszczyku, którą masz pomalowane usta oraz różu? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy szczery komentarz - jestem otwarta na konstruktywną krytykę! Jeśli chcesz zapytać o coś ważnego związanego z tematem bloga, zadaj pytanie w komentarzach do najnowszego posta - tutaj na pewno odpowiem:)